Bezieling en kwaliteit in organisaties

De klassieker voor mensen en organisaties die creƫren met het kernkwadrant

Bezieling en kwaliteit in organisaties voorzijde
Bezieling en kwaliteit in organisaties achterzijde
  • Bezieling en kwaliteit in organisaties voorkant
  • Bezieling en kwaliteit in organisaties achterkant

'Bezieling en kwaliteit in organisaties' van Daniel Ofman is een pleidooi voor het scheppend vermogen van zowel mensen als organisaties: ook de organisatie is een levend organisme. Dat vraagt om een respectvolle benadering, gericht op gezonde groei, met grote aandacht voor relaties en verbindingen op alle niveaus. Het herkennen en ontwikkelen van kernkwaliteiten is daarbij een onmisbaar hulpmiddel, dat zich in de afgelopen 25 jaar echt heeft bewezen. Dat hebben inmiddels wereldwijd meer dan 150.000 lezers en cursisten ervaren. # Meer dan 100.000 exemplaren verkocht # Zeer toegankelijk en toepasbaar. - Managementboek.nl

Specificaties
ISBN/EAN 9789021566917
Auteur Daniel Ofman
Uitgever VBK Media
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's 240
Lengte 217.0 mm
Breedte 167.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.