Basisboek bedrijfskunde
Een inleiding in management en ondernemerschap
Basisboek bedrijfskunde is een zeer toegankelijke inleiding voor iedere student die later in een organisatie gaat werken. Doel van de methode is de lezer een overzicht te geven van de belangrijkste basisbegrippen en inzichten van de bedrijfskunde. Over de inhoud In elk hoofdstuk komen de volgende vier elementen terug: Ieder hoofdstuk begint met een casus; Kernwoorden en begrippen staan in de marge; De tekst wordt op veel plaatsen ondersteund met praktijkvoorbeelden; Ieder hoofdstuk sluit af met een samenvatting en met vragen over de stof. Nieuw in de vierde druk Meer aandacht voor de kenmerken van het vak bedrijfskunde als zelfstandige discipline; Focus op de theorieën die momenteel actueel en relevant zijn voor hbo-studenten; Een nieuw hoofdstuk gewijd aan Human Resource Management; Meer aandacht aan organisaties die in de non-profitsector opereren. Website Het boek wordt ondersteund met een uitgebreide website voor zowel studenten als docenten. Op de website staan cases, oefeningen en video's. Voor docenten is er een docentenhandleiding, geannoteerde PowerPoints en extra cases met vragen en uitwerkingen. Doelgroep Studenten in het HBO die basiskennis willen opdoen van het vakgebied bedrijfskunde.
ISBN/EAN | 9789024407477 |
Auteur | Sytse Douma |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | E-Book |
Pagina's | 185 |