Barbapapaondernemerschap
een herdefinitie van succes
Barbapapaondernemerschap, een herdefinitie van succes Wat geeft een stripfiguur te maken met ondernemerschap, met succes? Heel veel! Barbapapaondernemers kunnen zich als geen ander vormen naar wat de situatie voor dat moment nodig heeft, waarbij ze altijd volledig zichzelf blijven. Ze weten waar hun sterke en minder sterke kanten liggen en omringen zich met mensen die juist goed zijn in de 'ontbrekende' talenten. Dit boek laat de lezer aan tafel schuiven bij 17 openhartige gesprekken met succesvolle ondernemers. Interviews die inspireren tot succes. Robert en Solange spraken voor dit boek, in willekeurige volgorde met Koen Everink (Eliza was here), Bas Rasker (Zoover), Joris Toonders (Yonego), Jeroen van den Berg (Carlink), Peter Steenbakkers (Steenbakkers Transport), Wouter Theijsmeijer (Ematters), David Bols (Senso vloeren), Harald Swinkels & Pieter Schoen (NEM), Pieter Zwart (Coolblue), Ben Woldring (Bencom), Dennis van der Geest, Maasbert Schouten (Schouten Holding), Rutger Peters (Gynzy), Mark Woerde (Lemz), Jitse Groen (Thuisbezorgd), Leon Planken (Sweex) en Kalo Bagijn (Brand New Day).
ISBN/EAN | 9789490442088 |
Auteur | Solange Walop |
Uitgever | Vrije Uitgevers, De |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 150 |
Lengte | 215.0 mm |
Breedte | 145.0 mm |