Anatomie van de verleiding

Neuromarketing

Anatomie van de verleiding voorzijde
Anatomie van de verleiding achterzijde
  • Anatomie van de verleiding voorkant
  • Anatomie van de verleiding achterkant

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: - hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; - waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; - hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; - wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; - hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie. Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.

Specificaties
ISBN/EAN 9789024400577
Auteur Paul Postma
Uitgever Paul Postma Marketing Consultancy
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 268
Lengte 241.0 mm
Breedte 160.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.