A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences

A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences voorzijde
A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences achterzijde
  • A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences voorkant
  • A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences achterkant

Studenten hebben niet alleen cognitieve maar ook affectieve leerervaringen nodig: niet alleen denken maar ook voelen. Dit boek geeft handvatten voor affectieve leerervaringen.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789464695342
Auteur P.Z.A. den Heijer
Uitgever Proefschriftmaken B.V.
Taal Engels
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 207
Lengte 240.0 mm
Breedte 170.0 mm
Pamela den Heijer (1979) behaalde een bachelor in fysiotherapie en een master in gezondheidswetenschappen, fysiotherapiewetenschappen, onderwijskunde en management van onderwijs, en is opgeleid tot hapotherapeut. Ze gebruikt veel inzichten uit de haptotherapie in haar klas om contact te maken met studenten, in haar onderzoek en in haar werk als onderwijsadviseur. Dit leidde tot haar speciale interesse in affectieve leerervaringen.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.