2014

the age of the customer

2014 voorzijde
2014 achterzijde
  • 2014 voorkant
  • 2014 achterkant

Stichting KIRC doet onderzoek naar duurzaam, succesvol klantcontact in Nederland. De klantinteractiesector is doorlopend in ontwikkeling. Om de professionalisering te stimuleren is behoefte aan kengetallen, waarmee ontwikkelingen kunnen worden gevolgd en bedrijfsvoering kan worden vergeleken met anderen. Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2014 gaat over de stand van zaken van klantinteractie in Nederland in 2014. Een schat aan managementinformatie en analyses Het resultaat van dit onderzoek bevat een uitgebreide hoeveelheid informatie over de stand van zaken rondom klantenservice, klantinteractie en contact centers in Nederland. Hiermee kunt u: kenmerken van Nederlandse contact center industrie bestuderen. Uitwisseling van best practices tussen contact center professionals faciliteren. De meest recente trends in de contact center sector volgen en gebruiken. Zo brengen we als branche gezamenlijk die duurzame, succesvolle klantcontacten een stapje dichterbij.

Specificaties
ISBN/EAN 9789491390074
Auteur Martine Ferment
Uitgever Stichting Klant Interactie Research Cent
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 44
Lengte 210.0 mm
Breedte 150.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.