10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave

Hoe ons denken het lesgeven positief kan beïnvloeden

10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave voorzijde
10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave achterzijde
  • 10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave voorkant
  • 10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave achterkant

In dit praktische boekje beschrijft John Hattie de 10 denkkaders die leraren zich eigen kunnen maken om het maximale uit hun leerlingen te halen.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789461183040
Auteur John Hattie
Uitgever Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's 64
Lengte 156.0 mm
Breedte 113.0 mm
Hoe leraren denken over leren en over hun eigen rol hierin, is een van de belangrijkste invloeden op de leerprestaties van leerlingen. Samen met Klaus Zierer beschrijft John Hattie de denkkaders die leraren zich eigen kunnen maken om het maximale uit hun leerlingen te halen. Deze denkkaders komen voort uit het boek Leren zichtbaar maken . Een voorbeeld van zo’n denkkader is: Ik streef naar een uitdaging voor alle leerlingen, zodat ze niet alleen ‘hun best doen’. Als dit je denkkader is, wat betekent dat dan in de praktijk voor je lessen en voor je handelen? Dit praktische boekje is de beknopte versie van 10 denkkaders om leren zichtbaar te maken . Per denkkader werken we steeds één doel uit waarmee je als leraar aan de slag kunt. Daarnaast is er een vragenlijst voor zelfreflectie en een suggestie voor hoe je kunt beginnen. Elk hoofdstuk sluit af met een checklist en oefeningen die het betreffende denkkader ondersteunen. Dit is een herdruk van de beknopte uitgave 10 mindframes om leren zichtbaar te maken (2019).

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.