10 denkkaders om leren zichtbaar te maken
Hoe ons denken het lesgeven positief kan beïnvloeden
Dit boek beschrijft de denkkaders (hoe leraren denken over leren en over hun eigen rol hierin) die leraren zich eigen kunnen maken om het maximale uit hun leerlingen te halen.
Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN | 9789461183033 |
Auteur | John Hattie |
Uitgever | Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Gebonden in harde band |
Pagina's | 176 |
Lengte | 248.0 mm |
Breedte | 178.0 mm |
Professor John Hattie is sinds maart 2011 directeur van Melbourne Education Research Institute van de Universiteit van Melbourne. Hij is tevens bijzonder hoogleraar Onderwijs aan de Universiteit van Auckland. Hattie is de senior adviseur voor het Leren Zichtbaar Maken programma voor scholen. Prof John Hattie is één van Nieuw-Zeeland's meest internationaal befaamde academici. Hij is zowel professor en voorzitter van de Educational Research Methodology aan de Universiteit van North Carolina. Professor Hattie adviseert regelmatig de overheden in Nieuw-Zeeland, Australië en de Verenigde Staten. Hij is auteur of co-auteur van 17 boeken en meer dan 500 artikelen.